Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025

Η πρώτη μας τηλεσυνάντηση!!

Πόσο πολύ χαρήκαμε που γνωρίσαμε όλους εσάς, τους νέους μας φίλους!! Στήθηκαν, έτσι, οι πρώτες "Γέφυρες φιλίας" από το ένα σχολείο στο άλλο και συνεχίζουμε με μεγάλη μας χαρά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελική αξιολόγηση του δικτύου από τους μαθητές μας!

     Φτάνοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του δικτύου μας για τη φετινή σχολική χρονιά και στα πλαίσια της τελικής αξιολόγησής του και...