Φτάνοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του δικτύου μας για τη φετινή σχολική χρονιά και στα πλαίσια της τελικής αξιολόγησής του και ανατροφοδότησης οι μικροί μας μαθητές απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο, προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα σχετικά με τις δραστηριότητες, την υλοποίησή τους και την απήχηση που είχαν από τα νήπια.
Επίσης, οι γονείς κατέθεσαν τις απόψεις του σχετικά με την εμπειρία των παιδιών τους από το δίκτυο μας σε ένα συνεργατικό padlet.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου