Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Γνωριμία με το λογότυπο

Παρουσιάστηκε το λογότυπο του δικτύου στους μαθητές και τις μαθήτριες, το οποίο μας άρεσε πολύ. Στη συνέχεια παίξαμε στην τάξη φτιάχνοντας το παζλ με το λογότυπο. Το κάθε παιδί ερχόταν με τη σειρά και τοποθετούσε ένα κομμάτι του παζλ, μέρχι να ολοκληρωθεί η εικόνα του λογότυπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελική αξιολόγηση του δικτύου από τους μαθητές μας!

     Φτάνοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του δικτύου μας για τη φετινή σχολική χρονιά και στα πλαίσια της τελικής αξιολόγησής του και...