Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025

ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ/ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ

 Την Παρασκευή, 28/11/2025, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση-γνωριμία των μικρών μας μαθητών/τριών των συμμετεχόντων σχολείων και των εκπαιδευτικών τους, μέσα σε κλίμα ευχάριστο και φιλικό. 

Το κάθε τμήμα τραγούδησε τη δική του ΚΑΛΗΜΕΡΑ , δημιουργώντας μια "μουσική εισαγωγή" των δράσεων που θα ακολουθήσουν. 

Ευχαριστούμε πολύ εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες!!!!! 




Στη συνέχεια, οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Βέννας, αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους την πρώτη συνάντηση και τους νέους τους φίλους.



 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελική αξιολόγηση του δικτύου από τους μαθητές μας!

     Φτάνοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του δικτύου μας για τη φετινή σχολική χρονιά και στα πλαίσια της τελικής αξιολόγησής του και...