Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2025

1η ΤΗΛΕΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ

 


Την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025, τα παιδάκια του 6ου Νηπιαγωγείου Αιγάλεω, συνδέθηκαν διαδικτυακά με τα παιδιά των άλλων σχολείων που συμμετέχουν στο δίκτυο «Γέφυρες φιλίας». Με αφορμή το τραγούδι «Καλημέρα», είχαν την ευκαιρία να συστηθούν μέσα από τη μουσική και να κάνουν το πρώτο τους κοινό «βήμα» πάνω στις γέφυρες που  ενώνουν και φέρνουν πιο κοντά όλους τους μικρούς φίλους.

Μετά τη λήξη της τηλεσυνάντησης, τα παιδιά αποτύπωσαν με χρώματα τους καινούριους τους φίλους, κρατώντας έτσι ζωντανή την ανάμνηση της πρώτης τους αυτής συνάντησης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελική αξιολόγηση του δικτύου από τους μαθητές μας!

     Φτάνοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του δικτύου μας για τη φετινή σχολική χρονιά και στα πλαίσια της τελικής αξιολόγησής του και...